Snapchat

I förrgår övertalade jag Chai att följa med mig och Mandy för att göra pedikyr i salongen bredvid Venus. Det är en av mina topp fem saker att göra i New York. Leka med kompisar, äta, dricka, shoppa och klippa klorna. Så slipper en låta som en katt mot parkettgolvet. Det visade sig att en annan karl i salongen också provade på pedikyr för första gången. Mandy, vår sjukt sociala vän (blir vän med alla-Mandy) fortsatte att prata med mannen. Mandy berättade att vi ska i iväg till Coney Island den 4:e juli. Ett samtal som i sin tur ledde till att han kläckte ur sig att han är med och arrangerar den årliga korvätartävlingen på Coney Island. Vi ska få backstagepass och det är så himla coolt att jag vill gråta en skvätt! Att få se korvätartävlingen står med på min bucket list, men att få backstagepass är ju som att få rida på en enhörning.

Glöm nu inte att följa med genom Snapchat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback