Resan i somras

Jag ser nu när jag öppnade upp min blogg att det ser ut som att jag råkade ut för en bilolycka eftersom jag slutade skriva så tvärt, men jag var helt enkelt upptagen med att umgås med några av våra bästa vänner. Tio dagar är alldeles för lite för New York, men vi gjorde precis hur mycket som helst innan det var dags att åka hem. Nu två månader senare har det börjat gå upp för mig vilken häftig resa det var och vad otroligt tacksam jag är över att ha fått möjligheten att göra det här. Tänk att helt främmande människor (för mig och Chai) välkomnade oss i sina hem på det här sättet under roadtripen. Nu är vi många vänner rikare, helt klart.

Kommentarer
Postat av: Karin

Om du vill; skulle du då kunna skriva en sammanfattning eller kanske publicera bilder och text? Det hade varit jätte intressant att läsa :)

Svar: Det är på väg! :)
JP

2015-10-22 @ 20:07:21
URL: http://forevermore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback