Bara materiella ting, men ändå.

Jag ska aldrig mer ta ut vinsten i förskott! Stort tack till JP01 som påpekade den lilla (SKITSTORA) detaljen på framsidan. Det hade kunnat sluta riktigt pinsamt för min del. Haha! Fy vad besviken jag är, men samtidigt är det jätteroligt att jag blev så glad för ingenting.
 
 
En annan besvikelse...
 
 
Vi beställde nyligen vår första soffa som levererades med ett knäckt armstöd. Även det var surt men inte hela världen då lösningen bara var ett formulär ifrån. Nu är ett nytt armstöd på väg och med lite tur även fred på jorden.
 
 
 
I samma veva som förlusten av min Bamsetidning och en trasig soffa så fick jag hem en glöggryta från Nils Johan i bitar. Nu är det inte helt ovanligt att hitta glöggrytor från Nils Johan genom privatpersoner, men det är sorgligt när historiska materiella ting går sönder. Jag får jaga vidare och hoppas på att fler har tröttnat på denna vackra skapelse.

Kommentarer
Postat av: JP01

Ja det är bra att jag kan hjälpa till ibland :)
Fast du köpte tidningen för 1 krona och enligt nån Bamsesamlarsida, jag ej minns adressen till, är tidningen som hade ditt nytryck som bilaga, värt ungefär 30 kr. Om det är någon tröst :)

2015-12-09 @ 15:38:13
URL: http://www.apelsintv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback