VI VANN!

Det är inget skämt vad stort Eurovision har blivit i det här hushållet. Vi bjöd över lite folk och fick tillochmed över en amerikan för att se finalen. Det slutade dock med att det bara blev jag, Chai, Annie, Bill och Chase. Förstår inte varför folk bangar bara för att det handlar om melodifestivalen. Töntar! Jag tyckte i alla fall att det blev en jättebra kväll!
 
Utklädd till en öl kvällen till ära.
 
I år kändes det rätt självklart med en vinst för Mums Zelmerlöw redan vid finalen i Sverige, men helt solklart när jag fått höra alla bidrag i lördags. Att vi slogs mot Ryssland var nog det som var mest nagelbitande under hela programmet! Ryssland är det enda land jag vägrar se som vinnare.
 
Tänk att åka från andra sidan jorden för att få uppleva finalen för första gången och så vinner vi! Så här spännande var det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback