Vilken skatt!

Jag plockade nyss upp faten ur kassen där de blivit liggandes sen jag tog upp dem i lägenheten. Jo du må tro att att de var tjusiga! Hohoho! Jag hittade dem ju i kretsloppsrummet och så här i efterhand är jag väldigt nöjd att jag tog alla fyra efter att ha övervägt att bara ta en eller två. En av dem är märkt med silver på undersidan och alla ser ut att ha hängt med ett tag i tiden. Helt klart värt att stoppa ner hela armen i en kladdig soptunna för. Förlåt om jag har trampat dig granne på tårna, om hen nu väljer att googla mig och kommer över detta inlägg. Jag är i alla fall väldigt tacksam!
 
Jag har än så länge bara denna bild då de åker diskmaskin nu. Google sa att det var okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback