Det växer ju!

Inatt drömde jag att mina odlingar började växa. Ett par tomatplantor hade vuxit så mycket att de klättrade längst med taket här i köket och jag blev lite rädd att jag fått tag i någon slags monsterplanta. Mycket riktigt. när jag klev upp på morgonen så såg jag att det hade börjat växa i min sålåda! Tomaterna hade däremot inte satt fart imorse, trots att jag väldigt ofta har drömmar som slår in. När när jag kom hem så hade de dock petat fram ur jorden och vuxit sig tre gånger så långa som oreganon. Hur är det möjligt?!
 
Oregano
 
Det här är första gången som jag sår frön i mitt vuxna liv, så jag är sjukt exalterad över att det redan har börjat hända grejer. Jag älskar att jag äntligen har plats att börja odla hemma.
 
Sålådan gick loss på 49 kr
Brickan till sålådan kostar 49 kr
(Clas Ohlson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback