Nattglass

Våra väskor levererades igår eftermiddag och vet ni vad? Det är ett hål i tyget... jag har inte ens hunnit bära skiten. Fjällrävens Kajka är ju hyllad för att vara en riktigt bra vandringsväska och tyget är enormt slittåligt. Jag blir så trött på allt slarv från flygbolag.  

Vi kom iväg för att äta vårat första mål vid 17-tiden igår, så sega var vi allihop efter den sena natten ute. Det blev Panda Express. Jag skulle kunna äta deras orange chicken varje dag. Target låg precis intill restaurangen, så vi tog en runda där inne. Det är en jättestor butik med lite lyxigare utbud än vad Walmart har. Jag hittade en jättefin grå munktröja med en enhörning på ryggen och texten "team unicorn" på bröstet. Chai köpte en likadan han med och nu ska vi bara övertala Chase att han också behöver en inför våran road trip. 

Det regnade så mycket igår, så man hade liksom ingen lust att göra någonting ute. Vi såg på film, åt tater tots och hade det rätt mysigt tills någon efter 23-snåret utbröt att vi skulle åka och tvätta kläder. Eh... Ja, så vi åkte och nattvättade. När vi kastat in tvätten så gick vi och åt glass på baskin robbins. Jag ville ha två kulor glass i en våffla och jag förstår fortfarande inte hur det kunde sluta upp med en halvliter glass i en strut. Den var helt vansinnigt stor! Jag vet att det är ett oändligt tjat om att "det är det godaste jag har ätit", men det var verkligen min bästa glassupplevelse någonsin! Det var stora bitar och mycket sås i glassen, men ändå perfekt balanserad med glass. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback