En natt på hotell

Det var inte kul att vakna upp i tisdags. Med vänlig hälsning, jag ska aldrig dricka igen. Vi fick låna ett pojkrum över natten med dinosaurier på väggarna. Uh. Nä, aldrig mer. Vi åkte till Jareds studio och jag var två sekunder från att kräkas i bilen på vägen dit. Friterad Mac n cheese från Sheets, brevid studion var min räddning. Fett och gott! Sen gick jag och la mig i en soffa när de andra jobbade.

Vi blev erbjudna att sova hemma i deras soffor en natt till (istället för dinosaurierummet), men det var jag inte alls så sugen på. Jag förvarnade Chai om att barnet i familjen förmodligen skulle komma att kliva upp tidigt på morgonen och vilja se på barn-tv i sofforna som vi skulle få låna. Vi tog in på Sheraton inne i stan. Bästa beslutet någonsin! Vi käkade thaimat innan vi åkte till hotellet och gick ner till spa-avdelningen och slappade i bubbelbadet ett tag. Sen gick vi och la oss på rummet och kollade på film för 15 dollar. Det fixade Chai så att vi slapp betala. Vi hade en jäkla AC som gick på och av var 5:e minut hela natten och gjorde att vi vaknade hela tiden. Vi fick både parkering och film gratis som plåster på såren. 

Utsikten från rummet.
Utsikten åt andra hållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback