Godis gör dig stark

Min dag blev förstörd när jag fick höra att vi får tillträde till nya lyan senare än vad vi trott och hoppats på. Kändes hyfsat onödigt att slösa en semesterdag, men det löser sig. Jag tänker vara sur ändå, för så gör prinsessor, jag menar häxor, alltså... nej.

Jag försöker jobba på det här med att glädjas åt de små ljusa stunderna istället för att vara skitsur.
1. Det var för bövelen ljust ute vid fyra på eftermiddagen och så pass ljust om mornarna att jag måste kolla på klockan tio gånger för att vara säker på att jag inte har försovit mig.
2. Jag var uppe på 90 kg i marklyft idag och 95 kg fick jag upp från marken, men inte hela vägen. Med tanke på hur få gånger jag har tränat mark i år och redan börjar närma mig mitt tidigare personbästa på 100 kg så lär jag väldigt snart ha ett nytt rekord. Jag har även ökat med 100% i hack lift.

Jag har slutat med kondition (bortsett från promenader så klart) sen någon månad tillbaka och tänkte hålla det ett par till. Det har gjort sitt, helt klart. Jag har även lagt in godis och semlor i min dagliga kostcirkel, vilket jag rekommenderar alla.
 
Bra pump i benen på bilderna. 

Kommentarer
Postat av: Yazmine

Hej! Blire någe lakrisfestival för dig i år?

Svar: Självklart!
JP

2015-02-15 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback