Flyttat!

Nu har vi äntligen flyttat och börjat komma till ro, även om allt känns lite för bra för att vara sant.
Jag hade tre drömönskemål när vi gick på visningar i höstas och det var (i nummerordning)
 
1. badkar
2. balkong
3. tvättmaskin
Check, check och check!

Jag kan verkligen se mig själv bo här för alltid. Mest för att jag aldrig mer vill sälja och köpa en lägenhet igen! Det är ju skitjobbigt. Stackars alla er som har flyttat fler gånger än vad ni har fingrar. Nu är vi här i alla fall!
 

Första lasset i tvättmaskinen drogs igång igår eftermiddag. Jorå, så att eh, en annan har aldrig varit så lycklig över att tvätta kläder förut. Jag skojar faktiskt inte. Det är helt sjukt vad tacksam jag är över att slippa bråka om tider, få tvättpåsar och tvättider stulna och framför allt kunna gå klädd som jag vill under tiden. Vi har ännu inte tömt alla kartonger i brist på hyllor. Min dröm är att ha en hel string-vägg, men då det går lös på säkert 20,000 så får det fortsätta att vara en het tanke i hjärnbanken ett bra tag till. Det finns ju roligare saker att lägga pengar på än förvaring. Typ en skitstor dinosaurie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback