Chipsmaster Chai

Ensam hemma ikväll! Det avnjuter jag tillsammans med två håriga, en blåbärsmask i fejset och en skittråkig matlåda. Vilken fest! Chai är på annan ort och chipar djur, jag menar människor. Han är ju borta en hel del nu för tiden, så jag tror ju att han egentligen har en hemlig affär med NASA. Det känns rimligt. Eller så är det jag som har slötittat på för mycket dokumentärer om aliens de senaste dagarna. Han är föresten med i alla nyheter angående det här med chipmakeriet. Bra jobbat tycker jag!

å+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++op90
(Bildtext av Tyson)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Intressant ämne, hittade dessutom artikeln på nätet :)

http://www.dn.se/sthlm/chip-min-nyckel-till-staden/

2015-02-11 @ 21:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback