10 år!

Igår fyllde vår älskade Randy gubbe! Jag kan inte riktigt förstå att jag träffade honom för första gången för åtta och ett halvt år sedan och att han nu är tio år! När jag först träffade honom så var han oerhört svartsjuk för att jag kom emellan honom och Chai. Så fort jag och Chai satte oss bredvid varandra i soffan hemma hos hans pappa så hoppade Randy upp i knät på Chai och gärna med ryggen mot mig. Jävla svin! Det var först när vi tog över honom som jag blev en helt okej människa i hans liv. Jag vill gärna tro att han gillar mig i alla fall.
 
 
Chévre - tomat, mozzarella, chévre, valnötter, honung och ruccola
 
Vi startade påskledigheten med Sveriges bästa pizza, bakat på durumvete, på bistro och mekoteket Rost. Där är alla välkomna (inklusive hundar så klart!) Missa inte denna fantastiska krog om ni har vägarna förbi södermalm. Hundarna blir fantastiskt bemötta och får dessutom salami av personalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback