JP after dentist

Nu trodde ni att ni skulle få se en video va? Jag undrar hur mycket tandläkarna mosar i sina patienter i usa för att de ska bli så där väck. Helt sjukt! Det fanns dock stunder då jag önskade att jag fått samma behandling när jag själv var hos tandläkaren igår kväll. Jag har haft jättemycket problem med en tand i käften sen jag var 15 år, vilket börjar bli en hel del år nu. Det började med ett helt vanligt, förbannat smärtsamt hål och en akuttid hos folktandvården där tandläkaren själv sa att de skulle köra en "snabblagning" i brist på tid. På den vägen är det. Den här gången trodde jag att delar av min lagning var på väg att släppa lite, men nja. Det visade sig att tanden var precis på gränsen till rotfyllning för att jag fått karies under min lagning. Igen. Varför jag fått karies under lagningen denna gång var för att folktandvården aldrig fått fast lagningen i tanden. Bra jobbat! Jag har varit på den här tanden så många gånger att det inte kan vara mycket kvar av den nu.
 
 
Chai var så snäll och gick och köpte lyxfrukost till mig sent igår kväll eftersom jag inte fick äta någon middag efter tandläkarebesöket. Det är inte kul att hoppa över en middag nu när jag styrketränar. Jag har sovit oroligt och vaknat upp flera gånger. Min sista dröm handlade om att jag fick veta att jag skulle lämna in ett projektarbete typ igår och funderade på vad jag kan mycket om samt har mycket material om - New York! Jag började skriva min egna guide om NYC och framför allt East Village. Varför gör jag inte det på riktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback