Bruna bananer

Äter en på tok för brun banan vid sidan av min frukost och på tal om bruna bananer. Jag tänkte för mig själv på gymmet igår att jag verkar ha tappat förmågan av att skämmas/tycka något är pinsamt. I samma sekund  kom jag på mig själv med att försöka gömma min bruna banan under gymhandskarna när jag skulle fylla på min proteinshake. Jag tror inte att det fanns en fläck av gult kvar på den där bananen och trots att jag visste att den var fullt ätbar så ville jag inte att någon skulle se den. I själva verket borde jag ju klappa mig själv på axeln som äter upp "gammal" mat.
 
Varför jag gick och tänkte på pinsamheter var på grund av att jag utsattes för en väldigt obekväm situation igår. Jag tänker inte ens gå in på exakt vad som hände, men kort och gott skulle jag plåtas för Aftonbladet och jag kunde aldrig ana att det skulle bli så fel. Mer än så får ni inte veta och nu ska jag packa ryggsäcken!
 
Det är jag som är skev, inte luggen.

Kommentarer
Postat av: Cecilia | Tatuerad & piercad feminist

Fin :)

2014-03-13 @ 18:23:49
URL: http://calatalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback