Frukost

Frukost hemma hos oss imorse! Det börjar bli lite utav en tradition att bjuda våra amerikanska gäster på svensk frukost och nu var det Dustins tur. Sen är det förstås en anledning för oss att styra upp en frukostbuffé likt hotellfrukost. Det känns inte riktigt lika kul att styra upp så mycket frukost när man bara är två som ska äta. Vi äter ju inte heller vanligtvis frukost i och med periodisk fasta.
 
 
 
Vi kom hem vid tre-tiden inatt efter att ha varit på kräftskiva hos Fredrik och Sara, så en ordentlig frukost satt där den skulle. Efter att vi käkat begav vi oss ut för att jaga rätt på presenter åt Dustins fru. Jag shoppar ju så sällan att jag knappt vet var man hittar fina kläder, men igår kom jag fram till vilken butik vi kunde besöka. Även jag gjorde ett par småfynd. När vi var klara var vi alla rätt trötta, så vi tog en mjukglass på vägen hem och såg sedan World war Z för andra gången. Jag tycker att den är så bra så att jag kan tänka mig att se den igen redan nu.

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad kul att ha Amerikanska vänner! :)
Hur träffade ni dom? :)

Svar: Vi har träffat dem genom piercingbranschen. :)
JP

2013-09-15 @ 21:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback