Färg

Jag älskar att klä mig färgglatt oavsett tid på året och en storfavorit är färgen gul. Igår när det bokstavligt talat var svensk sommarvärme så passade jag på att matcha mig själv med solen. Vad var det förresten för ett mähä som kom på gult är fult? 
 
 
Jag var på väg någonstans när jag blev haffad av en fotograf som frågade om han fick fotografera mig. Tänk om fler kunde fråga först! Fotografer emellan växlade vi även lite ord om den hårda branchen som fotograf. ;)
 
Foto: Andrzej Markiewicz
Foto: Andrzej Markiewicz

Kommentarer
Postat av: JP01

Personligen så tycker jag att du passat i alla de färger du använt sedan jag hittade dig någonstans på internet för en massa tid sedan.

Och jag håller tummarna för att det går bra med håret!

2013-05-10 @ 00:03:15
URL: http://apelsinklyftor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback