Allt som glittrar är inte guld, men fint!

Jag är så sjukt nöjd med placeringarna av mina piercingar och smyckena som sitter i. Jag känner mig jättefin! Därför tänkte jag ta och dela med mig av en närbild på Industrial Strengths fantastiska smycken som ni ser i min septum (skiljeväggen i näsan) och medusan (näsfåran)
 
 
Det fiffiga med clickern som sitter i septum är att om du har större hål i snoken så kan du trots detta bära smycket. Hur då? Jo med hjälp av en utbytbar hylsa som tillverkas upp till 12,7 mm. Det synliga smycket med stenar behåller fortfarande samma storlek. Du kommer att se ut som rena rama svärmorsdrömmen med clickern i!
 
Sen har vi smycket i form av en blomma. Om vi säger så här - varför ha en sten när man kan ha sju? Har jag sagt att jag älskar allt som glittrar? (med undantag av de där vampyrerna) Själva blomman går ju att placera på andra ställen än just medusa. Några exempel är anchor, tragus och näsvinge. Hade jag inte haft mina killer diamonds från Maria Tash i näsvingarna så hade jag lätt haft blommor även där! Det har jag faktiskt aldrig berättat förut, att jag diamanter i näsvingarna. Miss fancy pants!
 
Clicker: 1500 kr
Hylsa till clicker (finns upp till 12,7 mm): 200-400 kr
Finns i mängder av färger samt färgkombinationer.
 
Blomman: 495 kr
Stav: 150 kr
Blomman finns i olika storlekar.
 
Är du sugen på att köpa så finns de att hitta hos CALM på Hornsgatan 47 i Stockholm.
www.calmbodymod.com

Kommentarer
Postat av: Melinda

Åh! typsikt att jag bor i Skåne. Hade också velat ha en sån clicker.

Svar: Maila Calm så ska du se att de kan posta den till dig, om du vill. :)
JP

2013-03-22 @ 20:50:03
URL: http://cherrycandy.blogg.se
Postat av: Louise

Jag ska bli lite rikare (jäjä, spara lite), sen ska inhandlas glitter. Och töja/scalpa klart öronen. Och köpa vackra pluggar. Och och och...tur att man är ung än - det finns tid! :)

Svar: Dumt att gå för fort fram också. Bättre lite i taget och vara helt säker. :)
JP

2013-03-24 @ 09:28:14
URL: http://colourspot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback