Ny septumclicker

Jag kom på att jag inte har visat mitt senaste septumsmycke! Har ju burit den i ett par månader redan.
 
 
För att påminna er om hur mitt förra smycke såg ut så postar jag en bild på den med.
 
 
Helt ärligt så tycker jag att mitt nuvarande smycke är hundra gånger snyggare än den på bilden längst ner. Då menar jag inte att jag tycker att det septumsmycket ser illa ut, verkligen inte! Det är också sjukt fint om jag får säga mitt. Men sen så kan ju jag erkänna att jag fick en del problem med det gamla smycket då det inte ville sitta på plats, utan snurrade runt i snoken. Min clicker som jag har i nu sitter precis där den ska och sitter tight och snyggt! Så sjukt nöjd! Den här clickern precis som min förra går att få i massor av olika färgkombinationer, men jag gillar när det är cleant.
 
Jag ska sluta tjata om tävlingen, jag lovar! Men tänk vad många lotter ni får om ni köper en septumclicker innan den 15 augusti då tävlingen fortfarande pågår. Just sayin´! CALM's tävling alltså. Få en lott för varje 300 kr ni spenderar inne i butiken och ha en chans att vinna ett presentkort på 1000 kr.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Knutson

Åh vad fint smycke! Jag har länge letat efter någonstans att beställa en septum clicker! Var har du köpt dina? Så tacksam för svar!!<3

Svar: Jag älskar dem! De finns på CALM. Hornsgatan 47 i Stockholm
JP

2013-10-15 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback