Mardröm

Jag hade förmodligen världens knepigaste mardröm inatt. Allt jag är rädd för, har varit rädd för, allt från övernaturligt till tråkiga incidenter var jag instängd med i en stor villa mitt ute i ingenstans. Bara villan mitt ute i ingenstans räcker för mig! Det började med en klassåterträff eller nåt sådant där ingen ville veta av mig. Sedan fortsatte ensamheten med the ring och exorcisten kids med avbrott för en middagsbuffé. Men du fick bara ta ett mål mat från den enorma buffén och det jag valde var helt smaklöst trots att det skulle föreställa indiskt! THE HORROR! Drömmen fortsatte i skräck tills dess att indianerna dök upp. Villan var ju såklart byggt på en gammal gravplats för indianer. Men eftersom jag känner en indian (true story!) så visste jag att jag var safe, plus att jag tyckte att de såg mer coola ut än skräckinjagande, trots att de var någon form av spöken. Avslutningsvis hittade jag äntligen C som var med mig till villan, men varit försvunnen under hela vistelsen. Tydligen så hade han gjort bort sig på något vis, men innan han själv hann berätta vad han hade gjort så vaknade jag.
 
Okej, det var min årsförbrukning av mardrömmar komprimerad till en. Check!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback