Marklyft

 
Hur lyckas en del människor se likgiltiga ut på bilder när de lyfter tungt? C filmade och fotade mig när jag körde marklyft idag och jag både ser ut och låter som att jag krystar ut ett bowlingklot. Det här är i allla fall utan tvekan det roligaste på gymmet. Jag vill se resultat snabbt när jag tränar och med tanke på att jag gav mig på marklyft för första gången för typ två-tre månader sedan så vågar jag påstå att jag har gjort bra ifrån mig. :P
 
Jag kan säga precis så som alla andra säger just nu - var inte rädd för vikter. Inte fan är jag stor som ett bergatroll för att jag har börjat lyfta tugnt. Det är en hel livstil att bli riktigt stor, något som jag inte är intresserad av för tillfället då jag vill kunna springa för livet om jag behöver. Jag är dessutom inte tillräckligt petig med maten för att kunna bli så stor. Så tjejer - don't you worry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback