Party

Av en ren slump gick vi förbi en partybutik, mitt inne i smeten i New York. En kanske inte en enorm, men rätt stor butik som hade precis allt du behöver för en lyckad fest! Varför har vi inga sånna här butiker i Sverige?! Det närmaste vi kommer i Stockholm är väl Buttericks och de är ju inriktade på maskerad. Sen finns det ju även http://www.partykungen.se/ om man gillar att handla på nätet. Men jag vill ju känna och klämma lite. :)
 
Om någon bestämmer sig för att öppna en sån här butik (det borde kanske vara jag själv) så kommer jag att vara stamkund! Jag älskar att annordna fester, eller låt oss kalla det PARTY!
 
Muggarna som vi alla har sett i amerikansk film. Jag visste ärligt talat inte att de fanns i så många färger.
 
Ballonger och stora skyltar till förbannelse!
 
Givetvis fanns det maskeradkläder, så att du kan bli lika cool som de andra.
 
Ingen fest utan godis!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej!:)
Finns en partyaffär i Sickla köpkvarter som heter Party Land som är rolig att kolla i:) påminner lite om den du skrev om men inte lika stor.:-P

/ Lovisa:)

Svar: VA?! På riktigt?? :D
JP

2012-09-22 @ 10:20:45
Postat av: Lovisa

Ja, massor med ballonger, kalassaker med olika teman, allt från färger till svampbob. Lite maskeradsaker tror jag också, iaf typ sprayfärg till håret och gnugisar och annat smått.:)
Rolig affär som sagt!:)

2012-09-22 @ 13:08:58
Postat av: Lovisa

http://sickla.party-land.se/
:)

Svar: I think I love you!
JP

2012-09-22 @ 13:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback