IKEA

Vet ni vad jag äälskar att göra? Besöka IKEA! Tyvärr hatar de flesta jag känner att åka dit och trängas bland människor och så har jag ju heller ingen bil, eller ens förmågan att kunna köra en heller för den delen. Men jag har ju nyligen kommit fram till att det inte är särskilt knepigt för mig att åka dit kommunalt. Så det blev mitt alldeles egna äventyr igår! Är jag en sorglig människa? Nej då! Jag är en quinna som är väldigt lättroad och billig i drift!
 
 
Jag har tidigare bara gått förbi dessa doftljus på IKEA eftersom choklad ju lär lukta vidrigt när det inte är riktig choklad vi snackar om. Men ack så fel jag hade! Mina egna favoritljus stod gömda så jag kände mig tvungen att stoppa snoken i dessa ljus och jäklar! Som det äkta gottesvin jag är så fick det en solklar tia och ett nästan krampaktigt tag i min famn när jag gick mot IKEAS kassa. Hoppas att de doftar lika gott med lite eld!
 
Sen när vi ändå är igång och snackar ljus så måste jag få visa mina absoluta favoritvärmeljus som jag numera köper varje gång jag besöker IKEA. Det är mina färger det. Givetvis är det ett plus att de doftar gott också!
 
 
 
Sen kan jag äntligen göra mina gnällspikar till besökare nöjda genom att avslöja att jag har köpt en perkulator. Tjohoo! Det bokstavligt talat stod mitt namn på den. För ynka 99 spänn så kunde tillochmed jag tänka mig att investera. Egentligen är jag jättenöjd med mitt goda snabbkaffe, men vad gör man inte för att bli en trevlig värdinna?
 
Sen blev det i vanlig ordning annat smått och gott som jag behövt i år och dar. Tex vettiga kjolgalgar till garderoben, som jag förövrigt ska pyssla om någon dag. Först och främst åkte jag dock dit för att köpa fina glasburkar till min torkade svamp. Jag blev lite orolig ett tag över om jag skulle lyckas kånka hem allting, men orkar man släpa runt prylarna på axeln inne på IKEA så nog fasen orkar man släpa hem dem på tuben också.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Så fint, första gången jag tittade på detta inlägg var det reklam för Ikea precis under. It was meant to be.

Svar: Haha! De passade på!
JP

2012-10-27 @ 10:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback