Desperate Housewives

Jag ser mycket på serier när jag tillverkar syntetdreads. Ett tag plöjde jag igenom allt från ensam mamma söker till bonde söker fru, men nu är det Desperate Housewives. (Vettiga serier ser jag kvällstid med Chai!) Jag har säsong 1 & 2 hemma och tänkte igår kväll beställa hem 3 och kanske 4. Det visade sig att det lönar sig att vänta till samlarboxen som kommer ut den 16/11.
 
I skrivande stund förbokade jag boxen efter en sekunds velande. Nu är den betald och snart min! Frågan är nu bara var jag ska få plats med den. Hm...
 
 Bild lånad från www.discshop.se

Kommentarer
Postat av: anniz

Du kan mer än gärna på plats med DHboxen hemma hos mig (A)

Svar: Då kan ju inte jag kika på serien! :D
JP

2012-10-14 @ 19:15:22
URL: http://bloodyhandcuffs.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback