Randy

Ibland har jag lust att säga (och framför allt önskar att han förstod) skyll dig själv! Det är lätt att vara Allanballan när vi får möte av andra hundar, men när de ger igen är det inte så roligt längre. Randy har blivit jagad av en sjukt leksugen tax här på innergården och var så jävla irriterad att han självmant ville gå in igen. Den bokstavligt talat hängde i ansiktet på honom. När Randy var en kass lekkamrat så sökte sig taxen istället till mig, vilket gjorde att Randy tyckte att jag helt plötsligt var hans och förvandlades till världens charmigaste border collie. 
 
 
Här har vi hunden som morrar åt byggarbetare som raggar på mig. Jag har aldrig hört honom morra åt någon, men uppenbarligen var det inte okej att en främmande man kom in i lägenheten och flirtade med mig. Chai lär ju vara skitnöjd över att jag umgås med en sådan vovve om dagarna.
 
Somliga kallar sina hundar för bebisar, men vi tog över en grinig gubbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback