Lite annorlunda bröllopsbilder

Jag önskar att fler brudpar vågade tänka lite utanför ramarna när det kommer till bröllopsbilder. Det är kanske lite egoistiskt tänkt från min sida eftersom brudparet självklart ska få bestämma över bilderna som ska pryda väggen där hemma. Jag kan inte göra mer än ge tips och lägga fram förslag. 
 
Genom att posta dessa bilder så hoppas jag att fler framtida par som ska gifta sig vågar sig på bilder som är lite utöver de klassiska. Tro mig, jag kan garantera att fler kommer att stanna till och faktiskt titta på bilderna om de har något extra. Bröllopsbilder blir annars lätt något som bara hamnar i en liten ram i vardagsrummet gömd och glömd bredvid barnens skolfoton. Tråkigt tycker jag!
 
Anni och Bill önskade fotografier med en gammeldags toutch. Här är bara ett urval av mina personliga favoriter.
 
 
Sen vill jag tydliggöra att jag aldrig postar bröllopsbilder utan att ha fått tillåtelse av paret! Det är knappt att jag gör det även om jag har fått ett okej just för att jag själv tycker att det är så pass personliga bilder.
 
Min namnteckning har jag enbart lagt på bilderna nu när jag postar dem på min blogg. Brudparet har förstås fått bilder utan mitt namn på.

Kommentarer
Postat av: Anni

Vi vart så supernöjda och alla som ser dem tycker även de att det är kul med något annorlunda...

Kram

Svar: Vad glad jag blir! :)
JP

2012-11-19 @ 16:01:19
Postat av: m.

Riktigt fina och kärleksfulla bilder. Jag gillar även den speciella men trygga känslan du lyckats skapa.
Så kul att du är i full gång med detta igen, bloggen och fotandet. Giv världen mer av det du äger på att göra. ÅÅH, så tacky det jag skriver 'låter'...!

2012-11-20 @ 19:21:44
URL: http://mpthree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback