Flygbiljetterna bokade

Det blev visst så att sommarens planer förändrades en aning. Tanken var att vi skulle tillbringa en vecka i Forest Gumps hemtrakt - Arkensas. ;) Därefter tre veckor i New York. Jag säger inte att den nya planen blev dålig på något vis, men jag hade verkligen sett fram emot det amerikanska "landet" med hillbillys, grymma second hand-fynd, känna sig totalt malplacerad och få se tumble weed! Att få se och ta på tumble weed står högt upp på min bucket list. Anledningen till att det inte blir av beror på att familjen vi skulle bo hos kommer utökas precis när det var tänkt att vi skulle komma. Så det passade sig inte riktigt.

Istället blir det New York för hela slanten. Bokstavligt talat. Biljetterna är bokade, så nu vankas det en hel månad i New York med start i juli. Vilket känns så sjukt overkligt! Jag har längtat efter det här sen dagen vi satte oss på planet tillbaka till Stockholm!


Födelsedagsfirande


Amerikanskt godis!


Fantastisk frukost

Ja, jag längtar en hel del efter den extremt goda maten som inte är nyttig någonstans. Det är lite därför som jag känner ett så starkt behov av att träna så mycket innan resan. Sist la jag på mig 4,5 kilo haha! Det blir garanterat en högre siffra den här gången eftersom vi kommer vara där under en längre period. Usch! Det mesta är iofs vätska, men ändå.

Den här gången kommer jag att uppdatera bättre med både text och bild eftersom jag blev med MacBookAir i höstas. Så vill ni höra om alla mina upplevelser och diverse tips så får ni väl helt enkelt kika förbi igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback