Börjar ana rutor

Det känns rätt overkligt att jag någonsin skulle lyckas få till något som ser ut som magrutor. Skulle någon ha sagt till mig när jag gick i högstadiet att jag skulle träna så många gånger i veckan som jag gör nu så hade jag asgarvat. Jag hatade att träna, var vig som ett kylskåp och idrott i skolan var värre än stanken av kobajs.

Nu har jag exakt tre veckor på mig att tappa litervis med vätska som jag har dragit på mig sen jag bytte kost. Sen blir jag sur på mig själv om jag inte blir av med lite döfett i alla fall. För den som har missat så ska jag bo i New York och äta fet mat i en månad, så därför ligger jag i med hårdträning. Kan inte fatta att det bara är tre veckor kvar!

Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback