Bröllop

Idag vankas det bröllopsfotografering, med mig bakom kameran. Väderstatus - regn.
Jag är inte så där överdrivet nöjd med vädret, men vi har tydligen fått tillgång till lite inomhusmiljö. Så nu blir det till att leka Mc Gyver och göra det bästa av situationen. Jag lovade mig själv (precis som sist) att det här blir sista bröllopsfotograferingen jag gör. Men vips så verkade min nagelfixarträff hos Annie resultera i att jag bokade upp mig på två jobb till i höst. Jag har ju insett att jag måste skapa förändring i tillvaron på egen hand eftersom bra förändringar sällan kommer av sig själv.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du klarar det säkert galant :D

2012-06-03 @ 18:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback