Bilder

Jag är så förbannat arg mest hela tiden. Ingenting känns rättvist och jag är om möjligt ännu mer besviken på mig själv än någonsin. Det finns inte en chans att jag kan ta igen det jag har förstört!
 
Något som faktiskt gör mig lite lugn i själen är att ägna många minuter åt att bläddra igenom Instagrams bilder av new york och framför allt east village. Dels för att vi bodde där förra året, men även för att jag vet att vi ska dit i år igen om bara en vecka.
En del människor väljer att lyssna på musik eller träna yoga, jag själv bläddrar igenom fotografier som för med sig fina minnen. Jag kan lätt tappa bort en hel kväll eller en natt. Nu ska jag bita ihop i en vecka till, sen blir allt bra igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback