Hårförlängning

Vilken dag som helst så ska jag beställa nytt löshår, trots att jag har en jobbig känsla av att det är sjukt waste of money. Jag kan inte sluta att tänka på att jag måste spara alla till de dyra (men bra) utgifterna under semestern i sommar. Egentligen borde jag bli glad bara jag tänker på sommaren och allt som väntar, men just nu oroar jag mig över om jag kommer hinna få ihop pengarna på fem månader.

Jag beställer alltid hårförlängning ifrån Rapunzel. Eller alltid och alltid. Totalt har jag behövt köpa nytt därifrån två gånger eftersom att håret håller kalasfint i evigheter.

Bild lånad från Rapunzel.

 

 

Min senaste hårförlängning.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Jag blev såå glad när jag -av misstag hittade din sida (googlade på nått helt annat!)Jag hittade din profil på Statist.se för länge sen och blev kär i din hårfärg! =D Du passar i den orangea färgen perfekt och är supervacker och har cool stil! Något som jag undrar är hur du får denna orangea färg som på bilden ovan? Jag färgade mitt hår ganska orange och tyckte jag passade i det, MEN jag vågade aldrig ha i Electric tiger lily som jag köpte hem..Orange är ju en väldigt skrikig färg men sååå snyggt. Bleker man det jätteblont innan och sen slänger i färgen eller vad tycker du är det bästa? Jag måste våga nu till hösten så jag matchar de snygga höstfärgerna på träden! ;)

Hälsningar Cissi

Svar: Nämen vad roligt! :D Tack snälla! Tyvärr kan jag verkligen inte minnas vilken färg jag använde. Men om jag skulle gissa på en färg så tror jag att det är Directions - Flame. :) Electric tiger lily är den färg jag använder mest numera och jag fullkomligt älskar den! Jag bleker alltid håret väldigt ljust innan jag kastar i hårtoningen. Sen tonar jag håret några gånger under månaden innan jag bleker utväxten igen. :) Något annat du undrar över? Kram!
JP

2013-10-09 @ 21:48:31
Postat av: Cissi

Varsegoo! Som sagt du passar skitbra i färgen!! =)
Mitt hår är tunt o lite längre än axellängd, är den Directions färgen tillräckligt dryg el behöver jag typ 2 förpackningar tro? Jag måste våga göra detta nu, är skitsugen på just denna färgen,så hoppas du minns rätt nu! ;) hihi
Kram kram

Svar: Kika i min kategori "JPs hårguide" så har jag lagt upp bilder på några av de olika hårtoningarna som jag har provat. Bland annat Flame. På mig blev den som du ser mer åt det röda hållet, medan jag har hört andra som har fått orange. En burk kan mycket väl räcka, men jag skulle hellre köpa två för att vara på den säkra sidan. :)
JP

2013-10-21 @ 21:02:57
Postat av: Cissi

Fick hem hårtoningen igår!! =D En burk Flame o en Fire då de bara hade kvar en Flame när jag beställde..Men jag tonar inte förrän den 21 nov för jag ska till Sthlm o Friends arena den 22 o vill att färgen ska va fin då! Håll tummarna för att det blir bra nu!
Ciz

Svar: Åh vad spännande! Då kräver jag nästan att få se bild på resultatet! ;) Låt färgen sitta i länge du har möjlighet. Då tycker jag att färgen biter bättre. :)
JP

2013-11-06 @ 19:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback