SÖS

Jag har sett att min statistik har ökat nu den senaste dagen och förmodligen då flera av er vet att jag befinner mig på sjukhus. Har nu varit här på södersjukhuset sen tre dagar tillbaka. Jag kan ju inte säga att jag är okej eftersom läkarna inte har kommit fram till vad det är för fel. Mina prover säger att jag är frisk men min kropp säger "operera mig!". Så jag har festat/fastat på dropp i tre dagar nu, rejält hungrig och tycker att det torra fikabrödet jag fick efter maten är det mumsigaste jag ätit på länge! Jag vill ju inte lägga upp sorgligheter här, så jag bjuder på den gladaste stunden under min vistelse, nämligen när jag fick äta för första gången nu i eftermiddag. Blöta flingor i filmjölk har aldrig varit så tasty! Vet ännu inte om jag firar nyår ensam på sjukhus eller få komma hem igen. Har väntat på besked sen jag tog nya prover strax innan sju imorse. Här går det undan! Hur som helst önskar jag er ett gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på sig nu ...
Å kroppen e bra underlig ibland..
ag bråkade i många år med min blindtarm innan det hända nåt å dom opererade bort den..
Åkte in och ut med massa ont, men ala prover va bra !
Weeird !!!

Kramis på dig iaf ...

2013-01-01 @ 22:31:07
Postat av: Milla

Haha åh jag känner verkligen igen det där när man äntligen får äta igen, att i princip vad som helst är helt himmelskt att stoppa i munnen.
Hoppas dom kommit fram till vad det är för fel på dig vid det här laget och att du fått behandling :)

2013-01-03 @ 00:37:47
Postat av: Anonym

Hur är det?
Krya på dig, om du inte är bättre än:)

2013-01-16 @ 12:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback