Träningsvärk of doom

I måndags kom jag fram till att jag tränar som en mes. Jag kör ju inte slut på mig själv på gymmet längre! Nu får det vara slut på mjäkpass och in med mer crossfit och ut och springa med border collien. Sagt och gjort. Nu sitter jag som förlamad med träningsvärken från helvetet och kan knappt sätta mig ner på egen hand. Blev töntigt nog tvungen att hoppa roller derbyn ikväll. Synd, eftersom jag verkligen var sugen på att provrulla på golvet som vi även ska ha match den 19 maj. Men kan jag inte ens sätta mig ner så kan jag knappast åka i derby stance (tänk sittande stolen) Jag har dock inte legat på latsidan för det. I eftermiddags satt jag nämligen i möte med tryckeriet och diskuterade priser för eventuellt fortsatt sammarbete av tröjtryckning. Jag är så pepp på lagtröjorna nu!

Jag igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback