Utan pluggar

"Är de så där stora på riktigt?!"
Mina töjningar är så på riktigt det bara kan bli.

"Gör de inte ont?!"
Jo, precis hela tiden! Det här är den absolut vanligaste frågan folk ställer mig! Om det hade gjort så ont så hade jag väl ändå inte gått runt med sådana här snibbar?

"Men tänk om du ångrar dig!"
Ja, tänk om. :) Faktum är att örsnibbar som ser ut så här går att rekonstruera och få tillbaka till sin normala form igen. Men jag ser mig nog själv på ålderdomshemmet med långa örsnibbar. Precis som gamlingarna idag har efter alla tunga örhängen de själva bar som unga. Tro mig, din mormor har nog större hål i öronen än du tror.

"Vem utför en örsnibbsrekonstruktion?"
Jag rekommenderar erfarna plastikkirurger eller kroppsmodifierare. Tänk på att bara för att någon kallar sig plastikkirurg och tar multum i betalt så betyder det inte att det kommer att bli ett bättre resultat. Det finns hycklare även inom det yrket. För er som har missat så går öronrekonstruktioner att utföra hos CALM bodymod i Stockholm.

Så här ser mina snibbar ut med respektive utan pluggar.


Kommentarer
Postat av: Mli

shit så skumt det ser ut. eller är väl som man tror det ska se ut egentligen. Men trodde inte det skulle vara så.. "buckligt?" där uppe precis under öron "ingången" om du förstår vad jag menar. Men inte många som lägger upp bilder utan sina smycken, så det var rätt fränt att se:P



Och btw så passar du asbra i dom pluggarna du har i på översta bilden :)Och även hösttemat i håret;)

2011-09-20 @ 20:09:18
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hur mycket har skurits i dina öron, allt som allt? :)

Samt Hur mycket skars respektive gång? nyfiken

2011-09-20 @ 21:28:18
Postat av: Älvan

HEJ! jo jag har lite över 30 mm och jag vill öka mer men mina örsnibbar är ganska tunna, inge feta såna. så det är bara att drömma vidare eller går det lösa? tacksam för svar!!

2012-01-10 @ 02:48:20
URL: http://aelvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback