Fotografering

Att få stående bilder åt rätt håll är fortfarande ett problem här. Helgens alla mycket fina bilder får alltså vänta lite till. Tills dess att jag kommit på en lösning.

 

En bild lyckades hamna åt rätt håll.


Jag var ju iväg på en fotografering i söndags. Så mycket mer om det kan jag inte avslöja egentligen. Inte annat än att visa ett ytterst litet smakprov från när jag precis har blivit fotad. Men inom någon vecka eller två så ska jag avslöja vad bilden ska vara med i för sammanhang!


Kommentarer
Postat av: JP01

Förvisso lite meckigt, men sätt dem på en vit bakgrund så att det är en "liggande" bild med fotot i mitten och vitt på sidorna. Bättre än inget alls :)

2011-11-04 @ 22:31:54
URL: http://apelsinklyftor.wordpress.com
Postat av: Milla

Får man fråga om, och i sådana fall hur/vad, du brukar träna? Har tittat igenom din blogg lite och du verkar ju äta "riktig mat" och lyckas ändå se grymt snyggt "slimmad" ut liksom!

2011-11-05 @ 19:02:37
URL: http://pophjartat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback