Fredag

Fredagstjusig i håret! Jag adderade lite dreads och flätor samt lite extra trassel och kände mig rikitgt nöjd.




Efter lite snabbshopping på systemet och H&M så begav jag mig vidare till Biskoppen på Folkkungagatan. SCHESUS, vad mycket folk det var! Grabbarna hade inte anlänt så jag slog mig ner i baren så länge med Dales Pale Ale i näven. En kvart-tjugo minuter senare så dök C, Näll och (hör och häpna) KEN upp! Det var inte igår man såg honom! Men han drog lika snabbt!


Jag börjar ju bli mer eller mindre hamburgare-expert när det kommer till biskoppens burgare. Har ätit liite för många av dem på senaste! Fast på folkis var det nya grejer! Hembakt surdegsbröd och grejer. Schesus vad gott!


Finaste mannen på jorden!



Vi provade dyr öl under kvällen som vi splittade alla tre. Slog upp ölen på tre olika vis för att jämföra vad som smakade bäst. Mer ölexperimenterande, jag sägert! Den övre blev min favorit för kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback