Upp på hjulen igen

I eftermiddags när jag var inne i affären så blev jag överöst med komplimanger av två random människor. Det händer inte ofta, så jag blev rätt paff! "Du är skitsnygg" får man ju inte höra varje dag inne på Hemköp liksom. Tre minuter senare hände det igen!  Det var ju inte bara i farten heller, utan de stannade båda och öste på. Jag blev så glad att jag måste skriva om det! Tack så mycket främlingar!


Med en lindad hand var det idag dags att rulla igen för första gången på tre veckor. Rädd för att trilla på handen så vågade jag inte riktigt ta i och ge allt. Som tur var så var vi inte ens tio styckna på plats, så jag behövde inte vara nöjig över att köra in i någon av misstag eller något sådant dumt. Men givetvis druttade jag på handen när jag skulle vara duktig och skippa pack-övningar och istället köra eget vid sidan om. Så med lite otur är jag nere på noll igen med handen. Något positivt med träningen idag var att cross overs släppte! Nu vågar jag äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback