beställning

Hm.. jag borde skaffa en ny kategori för att skilja på mitt hår och hår som jag fixat åt andra.
Det får väl heta "mitt hår" eller nåt sånt töntigt. Eller hårsvall kanske... ;)

Jag skrev ju här för någon dag sedan att jag tampats med att skicka efter första beställningen med löshår. När den äntligen kom iväg så fick jag ett mail dagen därpå om att det blivit en miss. De hade räknat fel på antalet hår som fanns kvar inne på lagret. Så enbart ett paket fanns kvar av det här håret som har slutats tillverka. Men som tröst sa hon att hon kunde skicka två närliggande nyanser varav ett av paketen var en av de nyanser som tagits helt ur produktion och som jag hade planerat att jag skulle ha. Så det blev väl lite tur i oturen. Jag vill inte avslöja allt för mycket om mitt kommande hår då jag planerar att det ska bli en storslagen förändring som ska komma KABOOM! Så jag förstår att det är lite svårt att hänga med om vad jag jiddrar om i det här inlägget.
Förhoppningsvis drar beställning nummer två iväg ikväll. :) Sen är det bara att vänta!


Kommentarer
Postat av: Sessa

Spännande :D

Ska bli kul att se sen!!

2010-03-21 @ 23:48:51
URL: http://neverfall-s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback