Stalker

Det slår aldrig fel! Tisdagar och tunnelbana mot eller från Farsta är smockad av original.
På morgonen på väg till skolan blev jag stalkad av en kvinna! Det började med att hon ställde sig framför mig på perongen och stirrade på mig så där så att det kändes riktigt konstigt. Sen satte hon sig bredvid mig och vred nacken som en uggla och fortsatte att stirra. Sen satte hon igång och började förhöra mig om allt från om mitt hår var på riktigt, vart jag skulle och vad jag hade i väskan. Som om inte det var nog så nästan hängde hon över mig för att läsa vad jag skrev för sms på min iphone. Hon ansåg att vi borde samåka då hon skulle av i Hökarängen, men det tyckte inte jag. haha. Så fort hon vände sig om så var jag borta.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Tack!!

2010-06-08 @ 20:51:36
URL: http://tayler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback