tandläkare

Jag är rätt så less på mina tänder, eller snarare utrymmet mellan två tänder som inte slutar jävlas. Nu har jag haft problem i snart ett år. För den som inte vet så hatar jag att gå till tandläkaren mer än mycket. Nu tog jag i alla fall mod till mig och ringde, men fick inte tid förrän i mitten av September. Det är hos city dental vilket jag har blivit lite skeptisk till efter tidigare besök, men det är ju billigt! Jag var där i typ december och de bekräftade att något inte stod rätt till där jag hade ont och fick tid hos en tandhygienist i januari. Den tandhygienisten var inte ens där och petade med verktyg utan polerade mina tänder fina från tandsten. Kom därifrån med snygga tänder, men det var ju inte riktigt därför jag var där. Jag har fått för mig att de inte komunicerar tandläkare emellan.

Så därför har jag ingen lust att betala för en ny undersökning där de ska bekräfta igen att något är fel och ge mig en ny tid igen hos tandhygienist. Jag "krävde" därför att bli skickad till hygienisten direkt.

Vill bara bli bra i käften igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback