SusCon i Oslo (Del 2)

LÖRDAG:

En av mina två fina födelsedagspresenter.
Den har en inbyggd spegel!





I väntan på att mama ana skulle bli färdig. Hon är ju världens långsammaste människa!



På vägen till lokalen igen. En långpromenad därifrån...

 



Mama Ana (vår lägenhetskamrat) och Larri. Mama Ana tyckte att det var smått pinsamt att vi av en slump råkat klä oss precis likadant med tillochmed likadana pluggar från gorilla glass. Man skulle ju kunna tro att vi hade planerat det med tanke på att vi bodde ihop. :P

 


haha åhnej, men okej!



Det var en norsk gammal tant utanför som tyckte att vi var så fina så att hon ville fota oss med sin monsterkamera. Hon ska tydligen maila över bilderna, men det vet man ju hur det blir med det. Så vi bad henne att ta en bild med vår kompakt också. :P

 Mama Ana hänger i ena knät.




SÖNDAG:



Gick mest runt med systemkameran. Inga av dessa bilder jag lägger upp nu är alltså från den kameran. :P Kanske kommer sinom tid.



På kvällen var det Jussis show. Hans fru Lucky hade ett nummer kvällen innan. Extra roligt då jag hunnit bekanta mig med båda två redan helgen innan när de besökte oss i Stockholm.



Otippat! Från värlens lugnaste finne till det här.

Det blev en lång kväll med många upphängningar = Chai jobbade = Jag underhöll mig själv = Kakbordet!
Sen vidare till Finnarnas place ovanför Hovves.





Åter igen har jag inte mycket bilder som lämpar sig för bloggbruk! Ni får nöja er med det här.
Bra födelsedag allt som allt, även om många där hemma glömde bort. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback