Min dag i bilder

För att sammanfatta min dag hittills...
Galet opepp, men pallrade mig dit i alla fall.



 Med pengar på kontot så handlade jag lite gott på vägen hem från gymmet, inklusive nya favoritcolan som Lidl säljer. Freeway light! Smakar Pepsi Max och är billigt billigt! Sånt gillar vi. Jag vet att jag har gått hårt emot Lidl för att jag har råkat ut för skräckexempel när jag tidigare handlat sallad och sånt och det har krypit ut ett helt zoo med larver! Men de har ju onekligen styrt upp sig nu och dessutom så ligger Lidl bredvid gymmet, så det ligger ju ändå på vägen hem.



Sen for jag in till city för att köpa mig ett par nya svarta jeans då de förra jag köpte hade ett hål i knät. Nu hävdade de att leveransen kom in igår men att det redan sålt slut. I MIN STJÄRT att de har sålt slut! Åh, meckbutik. Nu minns jag varför jag handlar över nätet!


Det vankas fest ikväll och jag är helt klart törstig idag då jag är arg. Grannarnas hund skäller så det skär i öronen så fort man är ute i trapphuset. Det låter ju även in i vår lägenhet! AARGH! "men det är vår lilla bäbis" Hundar är inga bäbisar! Ha lite pli på dem annars kan ni köpa ferbie istället!

                                                                  

Jaja, hur som helst så köpte jag med mig en hel del öl och tjejdricka. Lika bra att köpa mycket då det inte finns något värre än att handla på systemet. Jag har verkligen inte varit där många gånger under mitt liv och jag slipper helst denna smet av människor.

Nu ska jag plöja Ebay med ögonen och eventuellt handla mig ett par handskar som jag har suktat efter allt för länge. Men frågan är om det verkligen är klokt när paketet sen ska fraktas med flyg. Vilket flyg liksom?
Jag väntar ju fortfarande på min leverans med allt hår som lär ha fastnat på vägen någonstans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback