Steve & Cookie

Detta ska bli ett tappert försök till att inte bli ett allt för bittert inlägg. ;) Jag vaknade av att båda ögonen var inflamerade idag. Alltså kunde jag inte öppna ögonen alls när jag vaknade, vilket är en ganska obehaglig känsla när man har sett för mycket skräckfilm.

Igår försökte jag göra det bästa av situationen att försöka dölja mina blodsprängda ögon bakom svarta bågar.
Med hjälp av lite kraftigare färg på läpparna och ögonbrynen så tror jag att jag lyckades matcha mina röda ögon ganska fint ;)

"CHE COSA?"


"Lets take a lizardman picture!"
 
Chai, Steve & Cookie


Hela teamet samlade på Bröderna Olssons för att äta middag.


Nelly och Fanny


Bara lite obehagligt. Jag tycker att han ser ut som jag gör med min ögoninflamation ;)

Vi hade en ganska lugn och sansad pratstund om kaktusar och tydligen så har Steve och Cookie en sån där riktig western-kaktus som ser ut som en gubbe med armar på sin tomt. Skitballt! Folk som kommer förbi brukar känna efter om den verkligen var äkta, så vi var tvugna att göra detsamma med kaktusen på BO's.



Hem gick vi ganska tidigt då alla ska upp och sätta igång allt arbete i studion idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback