MAGNUM

Igår kväll var vi (Mange, kusin, sessan, nyberg, jag, chai, sara och fredrik.) ute en sväng. Först på biskoppen för att dricka ett par öl och sedan vidare mot debaser medis för att se Magnum. Inget jag själv skulle få för mig att, åh det här ska jag betala för och gå och se. Men vi blev bjudna av Magnus som själv var som ett litet barn för att han äntligen skulle få se gubbarna på scen.

                   
Tyvärr så fastnade inte sessans fina luftgitarrsolon på min kamera. Allt blev bara ett enda blurr. Damn!
Jag kammade hem en fri drink av killen bakom baren också. Fantastiskt att jag är så blond att jag inte alls hajade "kassaapparaten är trasig blink blink". Killen som förövrigt var hatad av alla under kvällen för att han var så långsam och "råkade" missa hela mitt sällskap som stod i evigheter vid baren. Haha! "gratis är gott älskling!" 

                    

Ja.. och batman verkar ju onekligen ha flyttat in i området. dananananananana batman!


Kommentarer
Postat av: Nyberg

Fin bild på dig och Chai ifrån Magnum!

2009-09-29 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback