Kräftskiva

Förlåt men denna bild är den enda bild från min kamera där nya håret syns. Kristofer på Cut the crap gjorde ett strålande jobb som vanligt! Gå dit och klipp er!

 

När jag kom hem efter klippningen i lördags så satte jag fast min kanske lite för långa hårförlängning med svarta slingor inkluderade. Fick ju rena rama kompispriset på de svarta håret i en rätt spännande kvalite som känns väldigt plastig då den är till för afro-ladies med spexigt hår typ. Det svarta går inte att kamma och de trasslar heller inte ihop sig. 20 spänn fick jag för hela paketet på taj mahal.
Nyansen i blont stämmer inte helt så där som jag hade velat, så jag blandade i lite av min gamla hårförlängning som är bra mycket ljusare. Nu har jag verkligen insett hur svårt det är att få tag i så pass ljus nyans, så jag kommer inte att sälja mitt gamla hår plus den bit som förblev oanvänd från gamla tränsen.

Well, vidare till kräftskivan hos Frederik...

 Min hatt! Ett slott, med vallgrav och tillhörande hajar. Så klart ;)

 Dannes hatt gjord av ett underlägg.

 Hej jag heter Nyberg och jag har inte gjort en hatt. Fy! Men ska man få vara med på kräftskiva så krävs en hatt. Här är nödlösningen, gjord av pendeltågsreklam.

 Chais hatt gjord av reklamaffischer, presentsnöre och akrylfärg.

  Pauls nödlösning till hatt bestående av en skyddsmask. Han hade ju gjort en hatt i form av en fyr och kämpat hårt, men den låg i en bil i örebro.
Fredrik till höger med en likadan i ren lathet gissar jag ;)


Sofia med Påvens hatt gjord av material från Panduro.. deru!


Jack med "kräft-hatten" "visa kräftan!"

Nu har jag upplevt min första kräftskiva och jag åt en kräftrumpa! Inte min grej. Så jag höll mig mest till räkor faktiskt.


Sen gick vi in och spelade twister!


Jag är vig som ett kylskåp.


Nyberg twistar med knepig hatt.


en flock med djur


bäääh! Jack gör ju också en ganska fantastisk pose.

Mer än så här bjuder jag inte på!


Kommentarer
Postat av: Fanny

din hatt ägde ju allas!! skitfint!

hoppas ni hade en skoj kväll :)

2009-09-22 @ 14:55:41
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: Hannah

Du vann! Med hatten också. Lätt. Hur fick du egentligen uppslaget till denna strålande idé? För övrigt verkar du skitsnygg i håret. (och är bilden från 2008 menad som "det var bättre förr" så vill jag påpeka att du var alldeles för tunn).



PUSS! Ses snart?

2009-09-23 @ 21:34:31
URL: http://hannahochvarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback