MUSE

Jag har gått och förälskat mig i amerikanskt godis. Det är ju helt sanslöst gott!
Toaster Tarts, som Pop tarts ungefär (I guess) står just nu högt på listan. Cookie lämnade kvar en kartong som jag har rostat och tryckt i mig.
Ingredienser: socker, socker, socker och lite smaktillsatser.
Fantastiskt!
Ica-butiken på, jag tror det är torkelknutsongatan, har en helt hylla full med olika typer av amerikanskt godis.

Nom nom nom!


Jag tog mig en snabb affärstittning längst med Götgatan på vägen hem idag. Munktröjan som jag har planerat att köpa i några veckor verkar ha gått åt som smör. Får jag inte tag i den så stjäl jag Nybergs!
Sen så slog det mig att jag faktiskt gillar ett par skor som H&M säljer, men då är frågan; hur är kvalitén på skor från H&M? Någon med erfarenhet?

Sen förbi Åhléns och köpa Muse nya album för skamliga 200 riksdaler. Sitter och lyssnar på den nu, men jag vet inte. Det här är helt nytt. Nu låter de helt Queen-influerade. Inget fel på queen, men..
Nu har de ju för visso utvecklat sin musik enormt från album till album, men nu känns det som att de har svängt av någon helt annanstans och inte har jobbat vidare på det som de redan har gjort i alla dessa år.  




Bara för att jag skrev det så dök det upp en riktigt bra låt som är så där som Muse ska vara!
Nu är jag nöjd!


Dessutom så måste jag få berätta att min senast tagna piercing i näsvingen har skärpt sig! Min blowout -motsvarande, har varit helt borta sen tre dagar tillbaka! Jag visste att det skulle gå! Tog sisådär ett halvår bara. ;) Men skam den som ger sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback