Förbränning

Jag skulle kunna döda för en spexig latte, men jag känner inte för att gå ut just nu. Och andra sidan så har jag ingen större lust att trycka i mig en kaffe när jag faktiskt har varit nyttig. Men och andra sidan säger jag ju emot mig själv då jag vill gå ut och dricka öl ikväll. Jag var iväg till gymmet på förmiddagen och tog mig igenom en timmes förbränningspass, vilket var sjukligt skönt. Tänkte ge mig fan på att kämpa till mig en kropp jag kan känna mig nöjd över.
Det är okej att gnälla och vara bitter ibland, så länge man gör något åt saken. Vilket jag gör.

Jag har faktiskt ingen aning om vad kvällen väntar, men jag hörde rykten om att Anka saknar mig (tönt-hjärta till dig <3) och vill att vi (vi = jag och chai) går ut och dricker öl med henne och hennes "nya" hingst.
Så nu står jag här som ett fån och försöker få till mina ögonbryn som växer varsina helt olika liv. Det är nog årets dagens i-lands-problem.

Nä, nu tänkte jag försöka göra mig klar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback