En riktig söndag

Jag tror mig förtjäna en redig bakfylla idag, men vaknade strax innan elva och mår finfint. Chai, jag, anka och hennes mycket godkända karl Andreas började kvällen på biskoppen på folkungagatan. Med chais och min ekonomi blev det dock bara några öl var innan vi fick dra vidare. Efter vidare diskussioner blev det Södermalm där bögen spelar musik, vilket sällan slår fel. Härligt nog stod en kändis bakom baren och vi blev bjudna på gratisdrinkar nästan hela kvällen. TACK!
Det var en trevlig kväll, men nu vågar jag inte spana in mitt konto.

En söndag börjar i vanlig ordning med att jag vaknar 20 timmar före chai. Vädret tillåter inte heller någon riktig mysig promenad för att få tiden att gå. gaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback