Miele

Kom hem och hittade en tidning i all post. Foto står jag för, bortsett från den övre. Därför har jag låtit vinkla ljus mot den bilden för att det inte ska bli missförstånd. ;) Jag är väldigt petig med att inte mitt namn ska kopplas till någon annans bild, vilket det tyvärr gör i denna tidning. De tre under är alltså mina. Jag börjar bli van vid att alla ska skräckbeskära bilderna som tex bilden nedan på diskdesinfektorn. Såg ju inte Alls ut så från början!



whatever. Hm, har börjat insé att en funktion där man skulle kunna välja två kategorier vore passande. "Calm bodymodification och stuff" Samt "mina fotografier och jobb". Men det får väl hamna i val två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback