Chais 30årsfest

Jag kände att det behövde få bli ett helt inlägg med bara jidder om festen. En riktigt lyckad fest (enligt mig som hade svinroligt på mitt håll)

 Kvällens outfit. Jepp! Jag unnade mig helt nya kläder och skor!
I sällskap av Hannah till vänster ikväll klänning från Jerusalem ;) Det är okej att bära klänning en gång om året.



Chai sitter med gästlistan och Nyberg... ja, vad gör du? Tallar du på min pojkvän?!

 
PAWL och stackars Danne med halsflus


Kan ju se lite smått märkligt ut det här, utan beskrivning. Folk tittar på när chai öppnar sina födelsedagspresenter. :P


Efter en rejäl hamburgare-buffé så åt vi tårta som Kock-micke bjöd på. Och det här var ena tårtan. Haha. Helt sjukt långa!

Sen gick solen ned och alkoholen tog sin sanna form i ungdomarnas kroppar (chais är inte längre inräknad) ;)

 Min lillebror fortsatte kvällen (efter en flaska rosévin, flertalet öl och cider) med att svälja sin flickväns hand. Det hade väl gått hem i gayvärlden kanske.

 

 
Sofias och min partykille statsministern har en given plats i alla tuttbilder Om ni tittar noga så ser ni honom ;)



Well, även om vi hade grymt roligt i lokalen vi befann oss i så var den tvungen att stängas. Vi rullade vidare ner mot kock-mickes båt. Båten med den kanske inte såomtalade toaletten i form av en stor tunna. Jag måste stolk få tillägga att jag kissade utomhus i statsmiljö på gatan flera gånger. Jag som har svårt nog att gå in i en djup skog och kissa där jag vet att jag är långt ifrån mänskligheten. Men vaskamangöra! Resten av natten tillbringade jag med Fanny och Sessan utanför båten. Sessan drog hem så jag och Fanny satt och snackade en massa bra skit. Eller bra och bra. Det var mest tokskönt att få vara lite bitter på världen och bara häva ur sig allt och insé att man inte är ensam om vissa upplevelser.

Jag behöver bra tjejer i min vardag och denna kväll fick jag träffa en hel drös!


Chai och jag rullade hem sent på natten/tidig morgon. Köpte en varm smörgås med halloumi som smakade bättre än något annat. Kanske för att jag var full och hungrig och förmodligen hade kunnat äta en bulle som legat på marken och blivit tappad av en främling. Pissade mitt på mariatorget. Herre min je vilken bearbetning av min "jag kan inte kissa offentligt!" haha! Sjukt stolt!

Jag höll på att glömma det bästa!!



 
Nej Kristoffer blir inte slagen på riktigt. Det är marshaller som har runnit ut på marken. Men fan vilka actionpics! ;)

Kommentarer
Postat av: Fanny

woho! jag är en bra tjej! (?!) :)

Hah, bästa bilderna längst ner, VAD GÖR HAN MED MIN POJKVÄN!?

2009-08-14 @ 15:35:12
URL: http://tayler.blogg.se/
Postat av: Sessa

Tar mig friheten att inbilla mig att jag också hörde till dem där bra tjejerna, (även om jag kastade in handduken lite väl tidigt och vinglade hem med mina sargade fötter)Men måste få infoga att jag håller med och,in med ett right back at you ;)

Just det, måste erkänna att jag är impad av dina prestationer eftersom jag själv kan få scenskräck på åhlenstoaletterna!

2009-08-15 @ 12:56:29
URL: http://neverfall-s.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback