Skiter man glitter av nya Xidern?

Ännu en lördag. Lampan vid mitt tillfälliga "skrivbord" har pajat, det är mörkt och jag är omotiverad.

Igår köpte jag julutgåvan av X-cider. Först i kassan kom chai på att om man vänder på flaskan så glittrar skiten, som om det vore flytande tvål. Borde man inte kunna dricka så mycket av det att man till slut bajsar glitter? Fantastiska tanke!
Två flaskor har jag och det räcker nog inte på långa vägar.
Jag, Fredo och Chai käkade på donken för första gången på evigheter och det var inte en dålig idé av mig. Sen begav jag och chai oss vidare till biografen för att se twilight. Hann stöta på Elin från Östra vid södra station mitt i smeten. Det var inte igår! Filmen var förövrigt ingenting att hänga i granen. Förvånadsvärt dålig tillochmed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback